De kans is groot dat je wel eens van narrowcasting hebt gehoord, er is namelijk een reden dat je onze site gevonden hebt. Narrowcasting houdt ook wel in dat er via een centraal een bepaald aantal beeldschermen kan worden voorzien van een boodschap of video.
Op deze beeldschermen is het mogelijk om een bepaalde tekst te laten zien. Het voordeel van narrowcasting is dat je maar een keer iets hoeft in te stellen en dat alle beeldschermen vervolgens hetzelfde beeld zullen laten zien. Dit maakt het instellen van de beeldschermen dus echt veel minder lastig dan voorheen.
Het voordeel van narrowcasting in jouw winkelpand
Mensen die gaan winkelen zullen zich na verloop van tijd gaan vervelen, al helemaal als het druk is bij de pashokjes. Door te kiezen voor narrowcasting geef je jouw bezoekers of klanten de kans om tijdens het wachten op de pashokjes iets anders te doen
of te zien. Zo kun je bepaalde belangrijke sale reclames laten zien op de beeldschermen. Ook kun je andere informatie over het bedrijf laten zien.
Door middel van narrowcasting zullen de mensen in de winkel op de hoogte blijven van eventuele ontwikkelingen over het bedrijf. De relatief lage kosten maken het een van de beste investeringen die je maar kunt maken voor jouw bedrijf. Daarnaast zorgt het ook nog eens voor een gezelligere uitstraling in het winkelpand. Dit maakt het een prima optie om voor te kiezen als je een relatief groot pand hebt voor jouw winkel.